tjohoo

Heej heej, idag så har jag vart i skolan. Först på No så såg vi klart på världens sämsta film "men asså den har jag sett hundra gånger" hahahahahaha.  Sen så innan Son så sköt Brallan en biljardboll rakt på näsan på mig, haha eftersom det var så nära tårkanalen så började jag att gråta även fast det inte gjorde ont. Så medans alla frågar hur det gick, sitter jag där och skrattar och gråter. Ont gjorde det först senare, och så fick jag ett väldigt snyggt märke.
Sen fick vi reda på att jag och Amanda fick VG+ på vårt arbete, och gud va glad jag blev :D

Snart kanske jag ska ut och åka moppe med karin, eller så blir det slalom :D

puuss


nån mer än jag som inte förändras på 10 år?? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0