klippa mig :)

ville bara att ni skulle se skillnaden :)


Före:)



Efter:)

Min dag :)

Idag så har jag klippt mig, :) sa åt henne att göra som hon ville, blev ganska bra faktiskt. Sen när jag åkte hem så stannade jag till vid ica och köpte Ben&Jerry`s glass och en frida tidnig. Sen när jag kom hem så åt jag glass, och var ute och körde moped en liten stund.
Men nu så ska jag gå ut och ta en massa fina höstbilder, ska även ta på den fina fullmånen också:)



kommer bättre bilder senare :)







Tävling :)

Är med på en tävling hos Linda (lindaslya.blogg.se) , tävlar om att vinna hårförlägning. Har alltid önskat mej det speciellt med clips eftersom det är skonsammast mot håret. Tänk om jag vinner :) skulle hoppa och skrika i minst en timme :)
Önska mig lycka till(Y)


vill ha # ljusbrunt :)

RSS 2.0