Sötnos

Denis fixade en bild på mej precis som jag ville, gud va glad man kan va :)

Före


efter


Gud va snyggt det blev, har tjatat lite på mamma också, så vi ska nu skaffa photoshop :) JIPPIE

Ska på träning snart får blogga mer sen, och så kanske det kommer en dagens outfit :)

kram louise :)

Heej"""

Måste bara tipsa om en jätte bra blogg http://naztysbunny.blogg.se/. Älskar att läsa om henne och hon är så himla duktig på photoshop och på att göra designer till olika bloggar.
Va med och tävlade om en väska från henne nyligen, tyvärr så vann jag inte:(

Skriver detta inlägg nu för jag vill att hon ska "photoshopa" en bild på mig, som hon har gjort med en del stora bloggerskor,  och dom blev jätte bra specielt stina-lees :)
Så en massa bilder på mig blire nu, så att denise kan välja;)










Dålig bild;)

Kram Louise<3

love :)

Har inte skrivit på länge, men har varken haft ork eller lust:(

Lång dag i skolan idag, först skulle jag vara typ ledare för mellanstadiet när dom hade stodeneiaden. Fick springa med OS faklan och leka lekar och så;)
Sen så blev det att byta om och göra sig iordnig för vi skulle ta skolkort, sen två lektioner och sen fotbollsklass. Men jag var inte med på fotbollen för jag fick jätte ont i huvudet. Så jag, jessie, rådan, marcus och lollo satt och hållde på med allas mobiler, skoj vare :) Cyklade hem sen med Jessie och Rådan, men vi var bara tysta hela tiden och sa (läs jag) bara vilken väg ska vi ta. haha men men ;)

Fotbollsträning är det nurå, men skippar den och går på innebandyn istället (orkar inte med båda).

Ska fixa lite med bloggen nu så vi syns senare.


 Dålig bild;)

puss louise


RSS 2.0