Tävling :)

Är med och ävlar om en väska från D&G hos naztysbunny.blogg.se Bilden är lånad från hennes blogg, Önska mig lycka till ;)


heej :)

va på stan med karin idag och köpte ett par jeans :) Bilder kommer snart ska bara ta dom först ;p Puusss ellinor

Love<33

Är med karin nu, och sen så ska hon  sova här Mys. Sitter och lägger in bilder på bilddagboken, kolla in ;) lisenellinor.bilddagboken.se .  Har målat en entre skylt också, blev riktigt snyggt. Men nu ska vi gå och se på tv :)
Kram louise<3
haha ;)

Utkast: Har just ...

Har just kommit hem från ikea :) Köpte lite saker till vardagsrummet och mitt rum :)
Ska hoppa in i duchen sen blire sova :) kort inlägg
kram louise <3



Aaaaaaaarrrrrrrrggggggg

Är sur :( Det går inte att färga mitt hår blont efter som det är en röd nyans just nu i. Så jag måste färga håret brunt och vänta hela vinter och till våren kan jag färga det blont. Jag orkar inte vänta så länge :'(  Men men vi kan inget göra, mamma har ringt en massa frisörer och frågat, och alla säger att det inte går.
Hoppas att mamma tar med mig till ikea idag så att jag kan tröst shoppa lite :)

Igår så hade vi kräftfest här på gatan, riktigt kul faktiskt. Fick passa Alfred (5mån), han är nog den sötaste bebisen som finns :) Ska få ett kort på han senare när han har på sig en body som jag har gjort till han :)
Nej nu måste jag sluta skriver mer sen
Kram louise<3

vill  ha hennes hår

Bestämt

Nu är det bestämt, åker och köper färg till håret när mamma kommer hem. Blont blire :) Önska mig lycka till :)
Hoppas Hoppas att det blir bra, bilder kommer :)

:)

Va på match igår, möte deje och vi vann med 9-3, härligt :)
 Idag har jag bara slappat och suttit framför datan hela tiden, spelat Sims 2 Haha. Har bakat muffins också, dom blev jätte goda;)
Skulle vara på träning just nu men den är inställd på grund av regn, så jag tror att jag ska göra ansiktsmask istället. Det behövs om man säger så;)
Dagens slapp outfit kommer senare.
Kram louise <3


haha :D

Stan :)

Va på stan idag för att vi skulle möta en men det sket sig bara. Så vi gick runt lite och provade kläder, hittade inget så vi åkte hem:).
När vi sitter och väntar på bussen, så sitter det en gubbe och kollar på oss hela tiden. Och sen när vi ska gå mot bussen då kommer han fram mot oss och sträcker fram två små lappar och frågar om vi vill läsa roliga nyheter. Vi sa nej och gick därifrån, och han går också bort utan att fråga nån annan om dom ville läsa roliga nyheter. Scary, BTW han liknade rons råtta i harry potter :/

Ska på match alldeles strax, skriver sen när jag kommer hem :)
Kran ellinor

?????????

Asså klarar detta snart inte längre :/
Blond eller Brunett?? Vad tycker ni?     


                                                                                                                                                                                                                 

dåliga bilder , men dom får duga :)
kram ellinor<3

heej

Heej heej ska snart hoppa in i duchen och sen kanske åka på stan med felicia<3. För det är en massa stånd och rea och sånt idag:). Men vi får se för vädret är inte det bästa just nu, så om det regnar så åker vi nog inte.
Blev inte så mkt skrivet just nu, men jag skriver mer sen och visar vad jag har shoppat (ifall det blir stan)

kram ellinor<3

Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0