Aaaaaaaarrrrrrrrggggggg

Är sur :( Det går inte att färga mitt hår blont efter som det är en röd nyans just nu i. Så jag måste färga håret brunt och vänta hela vinter och till våren kan jag färga det blont. Jag orkar inte vänta så länge :'(  Men men vi kan inget göra, mamma har ringt en massa frisörer och frågat, och alla säger att det inte går.
Hoppas att mamma tar med mig till ikea idag så att jag kan tröst shoppa lite :)

Igår så hade vi kräftfest här på gatan, riktigt kul faktiskt. Fick passa Alfred (5mån), han är nog den sötaste bebisen som finns :) Ska få ett kort på han senare när han har på sig en body som jag har gjort till han :)
Nej nu måste jag sluta skriver mer sen
Kram louise<3

vill  ha hennes hår

Kommentarer
Postat av: N I C O L E

okej, ju mer kommentarer destu större chans :)

2008-08-11 @ 11:53:44
URL: http://kiwiz.blogg.se/
Postat av: dona

Jättefin blogg!!



Titta gärna på min blogg som inte är helt färdigdesignad och säg vad du tycker om det udda jag skriver hehe. Vill visa att även invandratjejer med en tuff barndom kan..

Ha det finfin!

2008-08-11 @ 12:05:24
URL: http://donas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0