Tävling :)

Söta Denise http://naztysbunny.blogg.se/ har designtävling igen, alla som har läst min blogg ett tag vet ju att jag har tävlat ett antal gånger, men aldrig vunnit. Så nu hoppas jag verkligen att jag vinner. Nummer tre är den jag tycker är finast, så håll tummarna för mig nu :)

kram<33


hello :D

Hello allihopa, jag vet att jag inte har uppdaterat på år, men jag har haft så mkt att göra.
Den 17 januari fyllde jag år ( ingen som missade det va? ;)) Jag fick kläder och stavar av familjen och sen på söndan som kom släkten och jag fick en massa pengar och smink.

Och i lördags och söndags var det innebandy, båda vann vi, den första med 8-0 och den andra med 5-2. På den andra matchens så ramlade jag först på uppvärmningen och sen under matchen, fick världens skrapsår som gör ont som bara den. Och sen i går på träningen så ramlade jag igen. PINSAMT.SE Dom som satt och kollade på sa bara " det är ju tur att nån underhåller oss iallafall" haha. Aja så går det när man är klumpig.

Idag så har jag klippt mig, klippte snebena för första gången i hela mitt liv. Blev riktigt bra tycker jag :D

Det var allt för nu PUUSSSS<3

 

1dag

imorgon om ungefär 4timmar och 10 minuter fyller jag år woho :D

ville bara säga det:)

kolla gärna in amandas blogg: www.wemo.blogg.se
hon är vårat lilla wemokid ;D

kram

woho

Tre dagar kvar :)

långt inlägg, jag vet ;D

skolan

bara fyra dagar kvar tills jag fyller år dåra (A) :D
Idag så började jag tio i nio, och hade hemkunskap först. Vi gjorde broccoli soppa och blåbärspaj med vaniljsås, blev jätte gott. Men allt blir ju jätte bra när jag och amanda jobbar ihop ;).
Slutade tjugo i två, och kom hem och fixade lite på mopeden, sen datan :D

Imorgon så ska vi kanske åka iväg och åka skidor, får se hur vädret är först.

Måste klippa mig snart också, hade tänkt mig ungefär så här, och sen så ska jag färga håret blont igen

mary-kate olsen

Nu ska jag sova, puuussss

6 dagar kvar

bara för att jag fyller år om sex dagar så bloggar jag lite nu :) Idag så har jag vart på konfa och sovit med Karin.
Imorgon så ska jag vara i skolan och sen med felicia. Farmor kommer också, hoppas att hon har med sig fika (A)

Nu ska jag sova, puss och kram


2009

heej heej, nytt år redan :) kommer att sakna det gammla men jag ser fram emot det här nya.
Igaår så var vi hos mina kusiner och firade, smällde raketer, åt jättegod mat och drack pommac (Y)
har kommit på några nyårslöften också ;D

  • sluta bita på naglarna
  • ta mer hand om min hy och mitt hår
  • bli brun
  • lägga ner mej mer på träningarna
  • höja betygen
så det var mina nyårslöften, hoppas att jag håller dom bara .

Neej nu ska jag gå och städa min gaderob, hörs senare :)



JAG ÄLSKAR DEEJ<33

RSS 2.0