2009

heej heej, nytt år redan :) kommer att sakna det gammla men jag ser fram emot det här nya.
Igaår så var vi hos mina kusiner och firade, smällde raketer, åt jättegod mat och drack pommac (Y)
har kommit på några nyårslöften också ;D

  • sluta bita på naglarna
  • ta mer hand om min hy och mitt hår
  • bli brun
  • lägga ner mej mer på träningarna
  • höja betygen
så det var mina nyårslöften, hoppas att jag håller dom bara .

Neej nu ska jag gå och städa min gaderob, hörs senare :)



JAG ÄLSKAR DEEJ<33

Kommentarer
Postat av: Karin

älskar dig meeer <33

2009-01-01 @ 20:43:25
Postat av: Selina

SV: dom går dagen efter kl 11.50 :)

2009-01-11 @ 16:07:33
URL: http://skakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0