Lugg :D

Hej hej igen, för typ en vecka sen så var jag med Felicia. Vi satt vid datorn en stund, men sen så fick vi tråkigt så vi gick och klippte lugg :D Jag blev ganska nöjd med min, och Felicia blev väll inte riktigt lika nöjd med sin ;D

Sitter nu med hårinpackning i håret och ska alldeles in i duschen och tvätta ut allt. Mitt hår var bara så himla slitet, men jag hoppas att det blir bättre nu.

Har köpt en ny plattång också som ska ge håret mer glans och bättre näring, är jätte bra tycker jag och väldigt väldigt snygg. Här är en recenstion om den som jag hittade på google.
Eller vad sägs om Remington Shine Therapy Ceramic Conditioning 230°C Straightener? Bara namnet alltså. Det är ju rena walesiskan om man tittar till längd.
Den här 
plattången har inbyggd glansbehandling i form av avocadoolja. Håret känns helt klart mjukare efter användning men samtidigt tycker jag det är svårt att få till bra och hållbara lockar, tången är bättre när det handlar om att platta ut och mitt hår blir fetare snabbare tycker jag. Extra plus för att det finns en låsknapp i avstängt läge så att tången inte tar så stor plats. Dessutom är den bra att ta med sig på resan, det finns automatisk voltomställning för hela världen. Kostar 599 SEK.

ha det bra kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0