låt :D

Nu ska jag gå ut och springa, har fys idag också men har fortfarande jätte ont i kroppen efter cupen i helgen. Så jag går ut och springer några kilometer i skogen istället, ska bara byta om.

Dagen idag har varit ganska bra, först på morronen komm vi försent för Karins lås krånglade (igen). Sen så fick jag veta att vi har möss på skolan eller en iallafall, såg den också och den var ju riktigt söt. :) Några i nian försökte trampa ihjäl den men som tur va så lyckades den gömma sig bakom några skåp.

På gympan kunde inte jag och josefin vara med för vi skulle torka i maten, så vi skulle gå till ica fram och tillbaka men vi gick bara till järnvägen busiga som vi är ;) Sen gick vi och torkade i matsalen, och skolsyster tappade ett glas i golvet som gick i tusen bitar precis när vi hade sopat klart så vi fick göra om allt efter åt. Men som tur va så fick vi glass som belöning. :D
På syslöjden åkte jag och Karin för att köpa någonting som hon skulle ha, tyvärr så var det slut så vi fick åka runt lite och kollade men det fanns inget. Vi åkte tillbaka till skolan och jag fortsatte att sy på min kudde, den blir riktigt bra tror jag, fast den blir ganska stor men det får väll gå bra ändå.
Hörde världens bästa låt på radion också som jag skulle försöka förklara för Netta  vilken låt det  var men hon fattde inte så jag försökte sjunga den också och det var ju helt omöjligt att veta vilken det var efter det, så här är en länk Netta :D

Taylor Swift - Love Story


Men nu ska jag springa :D
pusss<3

Kommentarer
Postat av: netta

åh tack nu ska jag lyssna på den :D

2009-03-31 @ 19:09:26
URL: http://jagarenfisk.webblogg.se/
Postat av: Hanna

frågestund i min blogg :)

2009-05-04 @ 21:00:34
URL: http://anegren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0