hallåj :D

stan ifredags med erica, rebecca och karin<33

fett kul hade vi,

och vi skämde inte ut oss ett dugg, nej inte alls ;D<3

När vi åker i en rulltrappan, så är det några norska gubbar som sjunger linköping linköping eller nåt, och jag och Erica börjar as garva, så en utav dom tar tag i Erica och frågar varför hon skrattar åt dom. Men vi bara fortsätter att skratta och går vidare, och så börjar dom hålla på och prata och bara, ska vi följa med jänterna eller?? hahah XD

och så kommer vi på att Erica kanske har en i min klass nr, så jag får det nummret och smsar till han/hon för att verkligen se om det är rätt person. Spamar personen med typ tjugo sms, och tio minuter senare ringer det upp en 60årig tant som säger att jag har nog skrivit in fel nummer. Så jag har alltså skickat alla sms till henne hahahaha XD

Sen så ser vi någons storebror (kottens) och då börjar Erica att ropa på han, så han kommer mot oss med sina kompisar. Och när dom kommer fram så är alla helt knäpptysta och bara stirrar på varndra, och då får jag fram, vi undra vart din lillebror är xD Och sen så möter vi dom igen en massa gånger.

Sen så frågar vi en tysk gubbe om vi kan få dricka utav han, och han bara köpa? och vi bara nej få, men han bara skakar på huvudet och går och kollar på oss hela tiden sen xD

hahaha herregud vad kul :D

jag älskar er<33


Kommentarer
Postat av: Sara

Har du haft en bra helg?

2009-03-22 @ 20:57:30
URL: http://ertansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0