beslutsångest!!!

Har just betällt örhängen från cooco, hade tänkt att ha dom på min konfirmation-avslutning. Tror att det blir jätte bra efter som min klänning är vit och vi ska sy dit silvriga siden band och byta ut ett vit band vid midjan till ett i silver :D Fick 20% rabbat också, skrev bara in en rabattkod.



Hittade även dom här skorna från HM. Tänkte ha dom på konfan också, men jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska köpa. Vilken tycker ni är snyggats??
Vill ju ha dom till sommaren också.  Dom rosa är riktigt läckra men den kanske inte funkar på konfan när allt annat är vitt, dom svarta funkar ju alltid men kankse inte på konfan och så är dom ju lite tråkiga, och dom beiga funkar ju absolut till konfan men det kanske blir för tråkigt? Herregud vilket besluts ångest jag har, men jag har ju över två månader på mig att bestämma mig, så jag behöver inte stressa ;)



ha det bra kram ♥

Kommentarer
Postat av: josse

jag tycker dom vita, :) vitt är fint till bruna ben, dom ser brunare ut då ;)

2009-03-23 @ 20:12:12
URL: http://jjjossseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0