tjohoo

Sitter nu och väntar på att Let`s Dance ska börja igen. Och som alltid när jag har tråkigt så fixar jag någonting med mitt hår och tar tusen egopix. Just nu så har jag våfflad håret och haft i "dust it", ( snacka om volym asså ;).

Idag i skolan så slutade jag tidigare, för vi hade någon mys grej med klassen eftersom det är alla hjärtans dag imorgon. Sen när jag kom hem så var jag med amanda<3, vi tog lite kort, såg på tv och sov x) Imorgon ska jag nog försöka städa mitt rum helt och hållet. Kommer nog att ta ett tag.
Kanske blir det match på kvällen eller kalas för min kusin, vi får se :)
Men nu ska jag gå och sätta mig framför tvn igen.
puss


 
och självklart har jag den snyggaste tröjan som finns ;)

Kommentarer
Postat av: Denise

Jag tänkte bara säga att jag har en till designtävling nu om du vill prova lyckan igen ;) Kram! Tävlingen: http://naztysbunny.blogg.se/2009/february/designregn.html

2009-02-15 @ 12:09:34
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0