stockholm, och vinst :D

Heej heej,  i söndags så åkte jag och karin till stockholm för att shoppa och gå på spa.
Hittade en massa fina kläder, och världens finaste konfa-klänning. Jag älskar den :D En väska och en plånbok köpte jag också, och ett par skor för 50kr.
Kanske visar allt någon annan dag.

När vi var på spa så gjorde Karin manikyr och jag ansiktsbehandling. Ibörjan så var det jätte skönt, men när hon började att klämma porerna gjorde det så himmla ont, tårarna bara forsade från mig, haha. Men resultatet blev jätte bra och man kände sig otroligt ren efteråt. 
Ska man va fin får man lida pin, heter det ju ;)

Nu när kag kom hem så såg jag att jag hade vunnit en design hos http://naztysbunny.blogg.se. Gud va glad jag blev.
Har tävlat om designer i över ett år nu. Den som jag vann passar verkligen in på mig, rosa med bubblor (eller hur amanda ;)

Men nu så ska jag gå och äta lunch och ducha, ha det bra
kram

Kommentarer
Postat av: Lalalaamanda

Japp det passar finemang ;)

2009-02-25 @ 16:02:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0