Orka rubrik!!!

Heej heej, hann inte uppdatera igår för det va ju så mycket att göra. Först va jag och spelade match, men när vi kom till hallen så var den låst. Så vi stog och väntade ute i kylan i 40 minuter på att securitas skulle komma och öppna. Matchen startade en timme senare för att vi skulle ju värma upp och så. Matchen vann vi till slut med 6-1 :)
Sen hem och göra sig iordning och sen in till stan där jag mötte resten av fotbollslaget. Vi skulle ha avslutning och då gick vi och spelade in en låt, Tomas ledin- vi är på gång. Skit kul asså Y :D Sen så drog vi iväg och käka pizza :)
Hem och plugga och se på Wallander :)

Idag så va det skolan, och amanda och karin spama mig med sms, fick tvåhundra sammanlagt.HAHA
Musikprovet gjorde jag också, kommer att få godkänt iallafall.

Ska plugga lite nu, sen blir det innebandy träning :)

kram


Kommentarer
Postat av: Karin

sötkorv där ;D

2008-11-27 @ 21:40:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0